Friday 4 July 2014

VOODOO DOLL BARBIE GOETIA GIRL

 
Spirit Dolls have been used by many ancient cultures over the centuries as vessels for their respective deities. Some of these Spirit Dolls are quite basic of construction or otherwise that of most elaborate works of sculptural art. In Sorcery practice, the ‘doll’ is used as a meditational tool in order to introvert its symbolic meaning into the subconscious mind of the Sorcerer. When the associated symbolism of the doll is recognised within the dream, the Sorcerer may attain a lucid state of awareness; whereby he is then able to conjure a Succubus who is associated with the prior focus of his meditation upon the doll.

 
The conjured Succubus within the dream is not only seen to be associated with the doll, but it thereby becomes her spirit repository of an abode, like that of the Genies Lamp or Bottle. The Spirit Doll is also utilised for healing and for love magic as well as being used for other less savoury purposes should the doll be seen to represent an actual person.

GOETIA GIRLS



1 comment:

Unknown said...

Oi vocês mulheres eu vou contar o que aconteceu comigo o que eu sonhava para casar construir uma família mas sempre confiei nas amizades fazer a festinha chamar as amigas para minha casa tudo que eu fazia na minha casa eu chamava minhas amigas e a minha mãe falava para mim você toma cuidado que uma das suas amigas ainda vai acabar com seu casamento e eu ficava brava nervosa e cheguei até ficar sem falar com a minha mãe confiava demais mas amizade delas uma pessoa chegou em mim e falou para mim assim eu vi o teu marido com uma das suas amigas falou até o nome dela no dia seguinte ela chegou lá em casa e eu falei teve uma pessoa que disse que viu você com meu marido aos beijos ela jurou ela chorou Ela falou para mim,para mim teu marido é mulher igual eu e eu confiei quando eu descobri ele tinha montado uma casa para ela montar uma loja e dado um carro para ela aí todo mundo Deixa ele para lá falei não eu vou reconstruir meu casamento não vou dar esse gosto para ela e vou passar o contato dessa pessoa que me ajudou eu estou compartilhando com aquela que passou ou tá passando o que eu passei por que essa pessoa me ajudou eu reconstruir meu casamento com ele eu vou passar o contato dela quem quiser procurar ela (62)9 9559-0805